دنیای نرگس بانو

ریلکس نویسی !



این آخرین کتابی که خوندم ... خیلی باحال بود ! هم درس بود هم خنده ! لحن نوشتنش  یه چیز عجیبی بود ! دوست دارم این مدل نوشتن بکوبم تو صورت اونایی که ادعای سبک نویسندگی کلاسیک دارن ! خدایی این کتاب بخونین حال کنین که چقدر خودمونی نوشته و چقدر به دل می شینه حرفاش !
این روزا برای خودم زور کردم که حتما کتاب های انگیزشی(این کلمه رو صدیقه جان به کار میبرِ)بخونم ! البته سفارش اقای دارن هاردی هم میباشد که حتما در روز نیم ساعت کتاب انگیزشی بخونیم !
البته که این کتاب اینقدر باحال بود که جا نیم ساعت یک روز کامل من رو گرفت ! مرسی اقای اکبری (مشهدی ان) که اینقدر باحال نوشتین !
یه جورایی اینقدر ترجمه شده خونده بودم دلم برای یه فارسی راحت تنگ شده بود که اقای اکبری رفع دلتنگیمان نمودن  !

خوب دوستان جا دارِ تبریک بگم که  رمضون اومد  و این یعنی قرار یک ماه رو کاملا متفاوت بگذرونیم گرچه روزه بگیریم یا نگیریم ! ناخواسته خیلی چیزا عوض میشه انگار آیه نازل شده علاوه بر روزه شکل روزها تغیر کنِ! مثلا کم کمش باشگاه تمریناتش طبق فرمایش کیمیا شده ۱ ساعت و این یعنی عالی ! تمرینات شاگردای منم از ۱:۳۰ شده ۱ ساعت که خوشا به حال خودم !
با خودم عهد بستم ماه عسل نبینم ! حالم بد میکن ! پارسال سر ماجرای پرستو صالحی بد گریه کردم و تا یه هفته اوضام داغون بود ! حالا عهد بستم با خودم و در موردش با مادر جون صحبت کردم بعد یهو تیزرش که امروز پخش شد ناخواسته دوییدم ببیمم چه خبر ! داغونِ این عهدامم !!
در تاریخ تلگرامی خود ، برای اولین بار شخصی که به قول ریحانه ی عزیز معلوم الحال بود را بلاک کردم ! چندی بعد او مرا نیز بلاک کرد که در آن لحظه جمله ی (با هر دستی بدی با همان دست میگیری ) را  دلاً درک نمودم ! بعضی از ادما جنسشون جوری که هرچی زور بزنی نیتونی درکشون کنی ! من میگم زور نزنیم بلاکشون کنیم شیک مجلسی که وقتی فهمیدن طرفتم نیان ! اسمتم نیارن ! فشتم بدن ! دیدنتم برات فیس بیان ! بهتر از این که بخوای زورکی تحملشون کنی ! قضاوتشون کنی یا با دوستت بنشینی و رفتارهایش را تحلیل کنی (همان غیبت خودمان را منظورم :|) همان اول بلاکش کن و هرکی از تو پرسید که چه شده است تر تمیز و مرتب و باکلاس بگو که نمی توانم درکش کنم ! خلاص !

چندی دیگر با رمان می ایم !  تا الانش توصیف حرم امام رضا بوده است  و تا توانسته دل ما را دلتنگ خنکای حرم امنش کرده است (ملتفتین که چقدر هوا این روزها گرم شده است ) :|
پس تا درودی دیگر بدرود !

بعد ها ثبتولید :

این متنیست که من باب کتاب به گروه بوستان کتاب فرستادم ..چون فرقکی نمود ثبتش می نمایم :)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خواندمش👆👆
هم باحال نوشته بود هم محتویاتش باحال بود !
مرسی از اقای علی اکبری(مشهدی ان) که ناامید نشدن برای چاپ کتابشون چون طبق فرمایشاتِ ثبت شده در کتاب,  39 تا ناشر محترم حاضر به چاپ کتابشون نشدن و حال کتابی که من در کتابخانه ام جای دادم چاپ دوازدهم خودش را از سر گذرانده !
اینجاست که ادم باید بگه مرررسی همت👌 اندراحوالات کتاب هم خواهی بدانی در رابطه با کار کردن در ایرانِ.. مخصوص قشریست که کنج عزلت نشینی اختیار نمودن و یه بند غر میزنن*کو کار* (ملتفتین که پیر , جوون, اقا و خانم هم ندارِ, شما کلی بگیر) غیر از این بحث هم حرفهای بسیار و ایده های بسیار تر دارد که لازمه اش خواندنِ خودت است...
بیشتر از این پرگویی نمیکنم که دوستان شاکی نشوید گرچه رسمِ من زیاده گوییست !
رمضانتان هم پیش پیش قبول باشود و التماسِ دعا 🙏
با تشکرات فراوان
نرگس خرداد 96
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
قالب رضا
۰۵ خرداد ۹۶ , ۲۱:۱۴
شما هم خیلی زیبا و خودمونی مینویسید
موفق باشی

پاسخ :

ممنونم اقا رضا ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
اگر سفر نکنی،
اگر کتابی نخوانی،
اگر به اصوات زندگی گوش ندهی،
اگر از خودت قدردانی نکنی..

به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
زمانیکه خودباوری را در خودت بکشی،
زمانی که نگذاری دیگران به تو کمک کنند..

به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
اگر برده‏ ی عادات خود شوی،
اگر همیشه از یک راه تکراری بروی
اگر روزمرّگی را تغییر ندهی
اگر رنگ ‏های متفاوت به تن نکنی،
یا اگر با افراد ناشناس صحبت نکنی..

تو به آرامی آغاز به مردن می ‏کنی
اگر از شور و حرارت،
از احساسات سرکش،
و از چیزهایی که چشمانت را به درخشش وامی ‌دارند،
و ضربان قلبت را تندتر می‌ کنند ، دوری کنی..

تو به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
اگر هنگامی که با شغلت یا عشقت شاد نیستی، آن را عوض نکنی،
اگر برای مطمئن در نامطمئن خطر نکنی،
اگر ورای رویاها نروی ،
اگر به خودت اجازه ندهی که حداقل یک بار در تمام زندگی‏ ات
ورای مصلحت ‌اندیشی بروی..

امروز زندگی را آغاز کن
امروز مخاطره کن
امروز کاری کن
نگذار که به آرامی بمیری.
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan