دنیای نرگس بانو

اثر مرکب ... یک یاداور !

 یه کتاب میتونه اینقدر تاثیر گذار باش که کل زندگی تو را زیرُ رو کند  !

از همه جالب تر، اینِ که برسی به انتهای کتاب و ببینی دقیقا نیت نویسنده ی محترمِ این بودِ که دقیقا همین بلا  رو سر زندگیت بیارِ ! البته کلمه ی بلا با توجه به معنی و مفهومش کلمه ی درستی نیست ! لطفا از جنبه ی مثبت به این کلمه نگاه کنید ! مثلا بلای تغیر و تحول ! بلای تکانش بزرگ در زندگی !

اغراق نمی کنم ! شاید کتاب های متنوعی در این رابطه باشن که خواندم و خواندیم و حتی در حد رد شدن شنیده باشیم ولی به دور از همه ی تبلیغات ، کتاب اثر مرکب یک شاهکار است ! یک واقعیت محض که اگر بخوانی و عمل کنی و به پیگردش عملْی شوی، مطمینا سال دیگر دقیقا در همین تایمی که این مطلب را میخوانی دعای خیرت را راهی اینجانب خواهی کرد ! همان طور که من بعد از خواندن ۳ فصل از این کتاب فوق العاده، مراتب تشکرات خود را از دوسی جانِ دلم (صدیقه ی صبور و همراهم ) داشتم !

بی شک او با معرفی این کتاب رسالت دوستی خود را بر من تمام کرد...از او بی نهایت سپاسگذارم !

نوشته های من را من باب کتاب بر حسب گنده گویی نخوانید ، نه دستم در دست انتشاراتش است نه با نویسنده سنمی دارم پس لطفا اگر به فکر یک تغیر درستُ درمون  در خودتان هستین و صد البته در این خواستن تنبلی  مجالی نمیدهد، آب دستتان است بگذارین زمین و این کتاب را تهیه نمایید و بخوانید که این کتاب خوراک ادم هاییست که باید تدریجی عمل نمایند نه خیلی همین الان یهویی ! از ما گفتن بود !

اثر مرکب فرمول جدیدی به تو ارایه نمیدهد بلکه نکته ای مهم از آنچه تو فراموش کرده ای را به تو یاداور میشود !! ضرب المثل (قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود) را یادت است ؟؟ از ابتدا تا انتهای کتاب بر همین ضرب المثل مانور میدهد و آنقدر دلیل برای تو می اورد که تو شاید روزی یک لیوان اب بیشتر ، ۱ میلی متر لبخند بیشتر ، یک صفحه کتاب بیشتر ، ۲ دقیقه ورزش بیشتر ، ۳ دقیقه درس خواندن بیشتر ، ۴ دقیقه کار بیشتر در محیط کاریت انجام دهی ، بعد با یک فرمول تصاعد حسابی به تو اثبات میکند که همین یکذره یکذره میشود شاهکاری که تو بعد از گذر ۲۷ ماه اثرش را بر زندگیت می بینی !

و خلاصه خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل ...

The compound Effect:jumpstart ,your life ,your success ….

و در انتها دوست دارم از اسم کتاب انتقادی کنم ! به نظرم می توانستند اسم کتاب را تاثیر گذار تر انتخاب کنن و البته کتابی که من دارم چاپ بیست و سوم خود را از سر گذرانده و این یعنی چه با اسم و چی بی اسمِ تاثیر گذارش، این کتاب در جایگاه خود توانسته خودکی نشان دهد ....

و خلاصه با تشکر از شما که زرت پرت های اینجانب را خواندید .. نیتی نداشتم جز معرفی یک عدد کتاب خوب و ماثر که ارزش وقت گذاشتن را داشته باشد ...


نرگس.و.ز

اردیبهشت . ۱۳۹۶

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
اگر سفر نکنی،
اگر کتابی نخوانی،
اگر به اصوات زندگی گوش ندهی،
اگر از خودت قدردانی نکنی..

به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
زمانیکه خودباوری را در خودت بکشی،
زمانی که نگذاری دیگران به تو کمک کنند..

به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
اگر برده‏ ی عادات خود شوی،
اگر همیشه از یک راه تکراری بروی
اگر روزمرّگی را تغییر ندهی
اگر رنگ ‏های متفاوت به تن نکنی،
یا اگر با افراد ناشناس صحبت نکنی..

تو به آرامی آغاز به مردن می ‏کنی
اگر از شور و حرارت،
از احساسات سرکش،
و از چیزهایی که چشمانت را به درخشش وامی ‌دارند،
و ضربان قلبت را تندتر می‌ کنند ، دوری کنی..

تو به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
اگر هنگامی که با شغلت یا عشقت شاد نیستی، آن را عوض نکنی،
اگر برای مطمئن در نامطمئن خطر نکنی،
اگر ورای رویاها نروی ،
اگر به خودت اجازه ندهی که حداقل یک بار در تمام زندگی‏ ات
ورای مصلحت ‌اندیشی بروی..

امروز زندگی را آغاز کن
امروز مخاطره کن
امروز کاری کن
نگذار که به آرامی بمیری.
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan