دنیای نرگس بانو

باور کنیم


گاهی خدا میاد در گوشت نجوا میکنه که فلان کار نکن ، زیاد به نفعت نیست ...

 درست موقعهایی که احساس میکنی سر دوراهی موندی  ، بنده هاش میفرسته ، هزار یک واسطه برات ردیف میکنه ، ولی عمرا تو اگر بفهمی... اون موقع ها کاسه ی چکنم چکنم دستمون گرفتیم و هی ناله میکنیم که آهاااای سر دوراهی گیر کردیم ، ال بل ....

بعد انتخاب میکنیم ، انتخابی که در نظر خودمون خیلی توپ و در نظر عالمان بالااا ،خل بودن بشریتُ نشون میده !!

خدا  وقتی میبینه بندش تا این حد خنگِ و راه دیگه ای انتخاب کرده ، اون وقت که با چک و لقد حالیت میکنه،  اون لحظهایی که به خاطر انتخابت خرد میشی ، له میشی ، چوب میخوری و میفهمی که باید تغیر مسیر بدی ، اون لحظهایی که  اصلا خود خودت راهتوو میگیری که مسیر دیگه ای شروع کنی ...


تو این شرایط هم سرمون بالا میگیریم ،عین آدم های طلبکار  میگیم:

 -چراااا من ؟

-چیکارته با من ؟

- من دارم زندگیم میگنم ، دارم راهمووو میرم ، هیشکی دیگه نبود این بلا سرش بیاد راست راست من ؟؟؟؟ 


خلاصه حااالااا غرر بزن کی غرر نزن ...

 خداااا واقعا چی میکشه از دست بنده هایی چون ماااا !!! فقط غر غر غر !!!


اگر باور کنیم حمکتشُ ، اگر باور کنیم داستان خضر و سوارخ کردن کشتی و صبر نداشته ی موسی ، قصه ی زیبای قرآنیشُ ، شاید راحتر کنار بیایم با سنگهایی که گاهی پای روحمون زخمی میکنه ....

من فقط میدونم :

خدااااااااااا خیلی کارش درسته ، حالا هی بشینیم نق بزنیم !!!

zeynab hadadan
۲۷ تیر ۹۴ , ۱۱:۵۵
سلام.ضمن تبریک عید سعید فطر،از مطلب زیباتون ممنونم.
آیا اجازه دارم مطلبتون رو کپی کنم و به اشتراک بزارم؟

پاسخ :

جانم ؟؟؟
اگر فکر میکنین ارزش نشر کردن داره ، چرا که نه عزیزم ، راحت باش :)
عید شما هم مبارک دوسمم...
MIM HM
۲۷ تیر ۹۴ , ۱۲:۰۶
صبر کوووو؟؟؟

پاسخ :

صبرررر زوریه ، زوووور ، جبرررر، کاریشم نمیشه کرد ...
پس شیک صبر کنیم ، غرم نزنیم ، اوس کریم کار خودش میکنه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
اگر سفر نکنی،
اگر کتابی نخوانی،
اگر به اصوات زندگی گوش ندهی،
اگر از خودت قدردانی نکنی..

به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
زمانیکه خودباوری را در خودت بکشی،
زمانی که نگذاری دیگران به تو کمک کنند..

به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
اگر برده‏ ی عادات خود شوی،
اگر همیشه از یک راه تکراری بروی
اگر روزمرّگی را تغییر ندهی
اگر رنگ ‏های متفاوت به تن نکنی،
یا اگر با افراد ناشناس صحبت نکنی..

تو به آرامی آغاز به مردن می ‏کنی
اگر از شور و حرارت،
از احساسات سرکش،
و از چیزهایی که چشمانت را به درخشش وامی ‌دارند،
و ضربان قلبت را تندتر می‌ کنند ، دوری کنی..

تو به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
اگر هنگامی که با شغلت یا عشقت شاد نیستی، آن را عوض نکنی،
اگر برای مطمئن در نامطمئن خطر نکنی،
اگر ورای رویاها نروی ،
اگر به خودت اجازه ندهی که حداقل یک بار در تمام زندگی‏ ات
ورای مصلحت ‌اندیشی بروی..

امروز زندگی را آغاز کن
امروز مخاطره کن
امروز کاری کن
نگذار که به آرامی بمیری.
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan