دنیای نرگس بانو

کروکی مسیر ....


داشتن تردید و گیر کردن تو برزخ ، برای خودش مکافاتی داره که نگووو و نپرس !!!

امتحان ارشد که داده بودم و مثلا منتظر نتایج بودم !! تو همون بهبوبه ی انتظار ، برای رفتن به یک کلاس زبان اینقدر شک و تردید تو دلم بود که عایا برم یا نه!!؟! که عایا این کلاس زبان به درد من میخوره یا نه ؟! 
از اون ور موسسه مرتب زنگ میزد که خانم چی شد؟؟؟ میای یا نه ؟؟؟ تکلیفمون روشن کن ؟!

نشستم یه حساب 2 تا 4 تا کردم !!  یه گفتمانی با خود منطقم کردم !! دلیلا رو کنار هم گذاشتم !! بشه هاش !! نشه هاش !! و خلاصه تهشم به این نتیجه رسیدم که گر صبر کنم ز غوره حلوا سازم !!

از تصمیمی که اون روز گرفتم ، این روزهااااا از خدای خودم و خودِ خودم بسیار سپاسگذارم ، حدالقل نمردم و تو عمرم یه حرکت درست زدم !!!

کروکی مسیر آینده مهمه !!!
باید ها و نبایدها رو نشون میده !!
 افتادن تو برزخهای تصمیمُ کم میکنه !!
 قر قاتی کردن چند کارُ میشوره ، میزاره رو بند که تا خشک شدنش طرفشم نری !! 
سنگ ریزه های مسیرت، یکی یکی یکی یکی کم میکنه!!

  "هدف" فلسفس !!
 "خواستنش" خود مسیر !!!

تو این مسیر هم "دست خدا به همرات" 

-------
آیسان ! تهران ! من ! کار ! تیم !
NEW LINK
۰۹ تیر ۹۴ , ۱۳:۱۱
سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما



---------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور

مسابقه بزرگ خوانندگی و تبادل لینک رایگان
۰۹ تیر ۹۴ , ۱۳:۱۹

سلام

شما می توانید با ما تبادل لینک کنید و لینک  وب خودتونو به راحتی تو سایت ما قرار بدین

البته قبلش باید سایت:

) Ontlent مسابقه بزرگ خوانندگی(

ontalent.mihanblog.comبه آدرس: 

را لینک کنید

این شکلی مطمئنا بازدید وبت بالا میره

راستی خود تو هم میتونی جز شرکت کنندگان مسابقه بزرگ خوانندگی باشی پس اگه استعداد دای این شانس بزرگ رو از دست نده و بیا...

منتظرتیم...

توجه*: شرکت در مسابقه کاملا رایگان است ولی جایزه دارد.

*امیدوارم واسه دادن جواب سلامم که شده به سایت ما بیای* 

 

نیمه سیب سقراطی
۱۰ تیر ۹۴ , ۱۷:۵۴
بالاخره رفتی کلاس زبان یا نه ؟! 

پاسخ :

نه  و خوب شد هم نرفتم ، داستانی داره ....
mim h.m
۱۱ تیر ۹۴ , ۲۳:۴۹
منم الان تودوراهی کلاس زبان رفتن ونرفتنم مخصوصا که کسی که آزارم میده هم همون جا میره

پاسخ :

من بودم لج میکردمممم با این حسم ، والااااا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
اگر سفر نکنی،
اگر کتابی نخوانی،
اگر به اصوات زندگی گوش ندهی،
اگر از خودت قدردانی نکنی..

به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
زمانیکه خودباوری را در خودت بکشی،
زمانی که نگذاری دیگران به تو کمک کنند..

به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
اگر برده‏ ی عادات خود شوی،
اگر همیشه از یک راه تکراری بروی
اگر روزمرّگی را تغییر ندهی
اگر رنگ ‏های متفاوت به تن نکنی،
یا اگر با افراد ناشناس صحبت نکنی..

تو به آرامی آغاز به مردن می ‏کنی
اگر از شور و حرارت،
از احساسات سرکش،
و از چیزهایی که چشمانت را به درخشش وامی ‌دارند،
و ضربان قلبت را تندتر می‌ کنند ، دوری کنی..

تو به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
اگر هنگامی که با شغلت یا عشقت شاد نیستی، آن را عوض نکنی،
اگر برای مطمئن در نامطمئن خطر نکنی،
اگر ورای رویاها نروی ،
اگر به خودت اجازه ندهی که حداقل یک بار در تمام زندگی‏ ات
ورای مصلحت ‌اندیشی بروی..

امروز زندگی را آغاز کن
امروز مخاطره کن
امروز کاری کن
نگذار که به آرامی بمیری.
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan